Welke type oven is dit en hoe heet kan ie worden?

We hebben een oven onder het gasfornuis welke al in het huis zat. Helaas ontbreekt de temperatuur dus weten we niet hoe heet de oven wordt. Wie kan verder helpen?

Picture for question
3 maanden geleden
Pieterke
3 maanden geleden
Ook geen merk bekend?
crispy
3 maanden geleden
Ik adviseer om een oventhermometer te kopen en dan te kijken hoe warm het is bij welke stand. Dat is de meest zekere manier.
Bv98
3 maanden geleden
Helaas niet een merk bekend, het enige wat zichtbaar is een slecht leesbaar typeplaatje

Antwoorden (1)

Die is van Ikea, de temperatuuraanduiding is weggesleten door het draaien.
Ik heb dezelfde en kan maximaal 220 graden. Simpel maar goed ding.
Fabrikant is Electrolux, daar kun je meer info vinden.
3 maanden geleden