Wat is de goedkoopste kleine waterdichte GPS tracker?

Ikzoek een GPS tracker om mee te nemen tijdens (trail)running.
Ik kan niet altijd mijn telefoon meenemen omdat deze nat kan worden, dus ik zoek een optie om mijn locatie te kunnen delen onderweg.

Of zijn er ook GPS horloges die dit kunnen? Mijn huidige Garmin kan alleen GPS ontvangen, niet uitzenden.
Telefoon in waterdicht hoesje is niet handig, ik doe ook obstacleruns waarbij je moet klimmen enzo. Ben bang dat deze kapot gaat.

1.1K
Inekez1
8 maanden geleden
Het goedkoopste is gewoon een waterdicht hoesje om je telefoon. Dat kan gewoon een ziplock-zakje zijn.
Ritsuka
8 maanden geleden
Ik ben bang dat de telefoon kapot gaat.
Soms doe ik ook obstacleruns, daarbij moet je ook klimmen enzo.

Geef als eerste antwoord