Weet iemand wat dit (zie hieronder omschreven) geluid kan zijn wat mijn cv-ketel maakt?

Ik slaap naast de kast waarin de hele cv-installatie zit. Er komt uit deze kast een heel onregelmatig, licht bonkend geluid. Het lijkt wel alsof er in het cv kastje steeds iets omvalt. Het geluid is dus niet constant. Ik ben erg benieuwd wat dit kan zijn, zeker vanwege veiligheidsrisico's. Iemand een idee?

TurfGraver
een jaar geleden
Los zittende pomp? Haal er een monteur bij.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Is het misschien het motortje van de 3wegklep die dit veroorzaakt mits u een combiketel heeft?

Geef als eerste antwoord