Waarom werkt 'passthrough' niet bij mijn meta quest 2?

Ik ben in het menu gegaan en heb de feature 'passthrough' aangezet. Ik moest dan nog even 'enable' aanklikken maar als ik dan double-tap wordt mijn scherm helemaal donkergrijs. Na nog eens double tappen kom ik wel terug in het huis met het menu. Maar telkens ik double tap komt ik weer in het duister te zitten. Nochtans is mijn kamer wel degelijk verlicht.

Antwoorden (1)

Passthrough werkt alleen met bepaalde modellen van meta quest. Controleer of je meta quest 2 model compatibel is met passthrough. Als dat niet het geval is, zul je een andere oplossing moeten zoeken.
Bronnen:
6 maanden geleden