Mijn inbouwkoelkast is 24 jaar oud en de achterwand vriest steeds heel snel weer aan en voedsel en dranken bevriezen.Zou die toch te oud zijn?

Iedere ochtend staat er water op de bovenste plaat en ook onderlangs komt er af en toe water uit.Voedsel en dranken bevriezen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt wel alsof de thermostaat niet meer zo goed werkt. Na 24 jaar is dat ook geen wonder. informeer of het vervangen van de thermostaat nog de moeite waard is qua kosten of dat een nieuwe inbouwkoelkast (tweedehandse?) voor een prikke te krijgen valt. Anders een niet inbouw als je daarvoor ruimte in de keuken kunt maken? Na 24 jaar zou ik eerder een andere kiezen of liever zoeken. Toegevoegd na 2 minuten: Antwoord: ja je inbouwkoelskast is na 24 jaar toch wel te oud.

Wat het ook is, ik zou hem vervangen. Deze koelkast gebruikt circa 3 keer zoveel energie als een nieuw model. Dat is in goede staat. Als de thermostaat defect is, wat inderdaad aannemelijk is wordt het gebruik allen maar hoger.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100