Kun je elektrische gereedschap (o.a. schroefmachine) opslaan in berging wanneer het buiten vriest?

Welke elektrische gereedschap kan niet tegen vorst wanneer deze opgeslagen worden in een buiten berging? Ik begrijp dat accu's slecht tegen vorst kunnen. Is het wel goed om bijv. een schroefmachine zonder accu of een multitool of elektrische tacker in een schuur op te slaan?

Ik heb overal op internet gezocht en in de handleidingen van gereedschap. Echter helaas geen antwoord kunnen vinden.

TurfGraver
een jaar geleden
Kou zal probleem niet zijn.
Vocht (condens) wel.
Nick8k
een jaar geleden
De berging is goed geventileerd en daardoor is er geen/weinig condens op de ramen. Temperatuur is vrijwel gelijk aan die van buiten (berging is niet geïsoleerd). Ik neem aan dat opslag van elektrisch gereedschap dan goed kan of is dit toch niet aan te raden?
TurfGraver
een jaar geleden
Zolang het droog blijft zal dat geen probleem zijn.
Nick8k
een jaar geleden
Oke bedankt TurfGraver!
Oswald
een jaar geleden
Geen aanrader, maar het kan.

Geef als eerste antwoord