Volgens https://dierencompleet.nl/muizen-bestrijden-met-een-ultrasoon-geluid-effectief-milieuvriendelijk/ is de EcoStyle Mouse & Rat Free 130m² rat- en muisverjager het meest krachtige en duurzame apparaat. Doordat de frequentie varieert kunnen de beestjes niet aan het geluid wennen en er als het ware resistent voor worden. Naast de ultrasone frequentie bevat deze verjager ook de Electro Pulse technologie. Dit verspreidt elektromagnetische pulsen door de stroomkabels, wat het effect van de frequentie versterkt. Dat houdt het ongedierte bovendien weg bij die kabels en voorkomt zo knaagschade.
Amadea
4 jaar geleden
yuc
4 jaar geleden
hoi ik heb een paar merken gekocht wat ze aanbevolen dat het echt goed werkt maar op andere site staat er weer op dat ze niet tevreden zijn met het product , ik kan ook niet alles kopen wat ik zie dacht van vraag het aan mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde merken dat echt zijn werk doet