Per ongeluk plastic zakje meegewassen in de wasmachine, kan dat kwaad?

Ik was vergeten mijn zakken leeg te halen en er zaten (lege) poepzakjes in (die vond ik terug tussen mijn was) en hoogstwaarschijnlijk zat er ook nog een leeg boterhamzakje in. Die kan ik nu nergens vinden, niet in de zakken, niet tussen de rand van de machine en ook niet in het filter.

Kan het kwaad? Waar kan dat ding gebleven zijn? Ik heb gewassen op 40graden dus het lijkt me niet dat het zakje vergaan is, aangezien de poepzakjes ook nog heel waren.
Ik wil liever geen dure monteur laten komen als dat niet nodig is, maar zou mijn machine hierdoor kapot kunnen gaan?
Is er nog iets wat ik na kan kijken of zelf kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@gast157734, als het zakje echt in je broekzak heeft gezeten en het zit niet in de pluizenfilter dan is het gewoon weggespoeld. Niet verder zoeken of roefelen naar iets dat er niet (meer) is.Weg is weg, niks aan de hand.

Het beste antwoord

De pluizenfilter controleren zou ik eerst doen. daar blijven knopen en allerlei andere dingen hangen. Draai de dop eraf een dweil bij de hand , komt een golf water uit, met daarachter de pluizenfilter hopelijk het boterhamzakje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het filter heb ik al nagekeken zoals ik al zei. ;) Daar was niks in te vinden. :(
LeonardN
6 jaar geleden
-Dit is een reactie, de vraag is, of het kwaad kan. Zou een plastic zakje voor schade kunnen zorgen aan de wasmachine?

Andere antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk....niet dus, anders had je het teruggevonden. Dit hele verhaal gebeurt me zo vaak (inderdaad altijd met de plastic-poepzakjes). Kan geen kwaad. Je vindt ze altijd terug tussen de was. Vindt je niks, dan was er niks!