Kan secondelijm in de oven en magnetron?

Het pootje van het rekje van mijn combi-magnetron is is afgebroken. Ik wil het lijmen met secondelijm. Ik wil graag weten of secondelijm bestand/geschikt is om het te gebruiken hiervoor.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien is het een beter idee, een nieuw rekje te bestellen:
http://www.europart.nl/c/onderdelen-koken/oven-magnetron/rooster
Als je het merk en het typenummer weet, weet je zeker dat je hetzelfde rekje vindt.

Antwoorden (1)

Ik weet wel dat het weer loslaat bij verhitting, heb het zelf ondervonden bij een glazen gelijmd deeltje onder heet water.
Je hebt echter hittebestendige lijm die tot wel 300 graden C. verhit kan worden. Met Bison 'High Temp' kan je dit in elk geval met een gerust hart doen.