Welke storing geeft mijn wasmachine aan als de lampjes 1400 en spoelstop gaan branden?

Ik heb een Bosch Maxx 6 wasmachine, zonder display. Als ik wil gaan wassen gaan de lampjes bij 1400 en spoelstop branden en doet hij verder niets meer.
Deze storing kan ik nergens vinden, kan iemand mij vertellen om welke storing het hier gaat en wat ik er eventueel zelf aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Dat betekent Foutcode F21, oftewel de koolborstels zijn aan vervanging toe.

Toegevoegd na 54 seconden:
Oeps vergat te vermelden dat juist bij deze machines van Bosch dit zelf makkelijk te vervangen is(wel met de stekker eruit!)