Waar kan ik de handleiding vinden van de Philips HR2195 alleen in het Nederlands?

Ik zoek de handleiding van deze blender maar dan alleen maar in het nederlands. De handleiding die erbij zit is vreselijk onoverzichtelijk en het staat per onderdeel per taal. En heleboel talen. Dus je zoekt je een ongeluk waar nou het volgende stukje Nederlands staat. Bij de handleidingen op internet heb je dezelfde als die erbij zit. Bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

https://www.gebruikershandleiding.com › Huishoudelijk › Blender › Philips
Download hier gratis uw Philips HR2195 handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
Gezien de precieze vraagstelling is dit een overbodig en niet nuttig antwoord.
-
Bordensteker
7 jaar geleden
Dat is namelijk een link naar de online handleiding die de vraagsteller zelf ook al gezien heeft en die ze buitengewoon onhandig vindt! De fabrikant maakt in één keer één handleiding voor alle talen samen om kosten te sparen: in elke verpakking één en dezelfde handleiding is veel simpeler dan per land aparte verpakkingen van de goede handleiding te voorzien. Zo krijg je allesdekkende maar moeilijk leesbare handleidingen.