Waarom warmt Onze Gasbarbecue heel traag op?

Onze gasbarbecue warmt heel traag op, wordt niet heel warm. En werkt met lavastenen, in het verleden nog een probleem geweest met verstopte sproeiers

Kan iemand ons helpen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Mogelijk zijn de sproeiers nog verstopt, ook de branders (buizen) kunnen verstopt zitten of mogelijk zelfs vocht in de buizen. Ook mogelijk dat de gaatjes in de buizen te groot zijn geworden waardoor aan de ene zijde de brander vo;op werkt omdat daar al het gas uitstroomt en achteraan helemaal niets.

Als laatste hoe oud is de drukregelaar op de fles, indien hij te oud is (meer dan 5 jaar) werkt deze ook niet goed en had al vervangen moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Om de hoeveel jaar moet je een druk regelaar vervangen en ik kan u al zeggen da de darm niet meer goed is, de sproeiers weer verstopt zaten en een verdere controle doen we momenteel nog.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De darm (slang) moet elke twee jaar vervangen worden, de drukregelaar elke vijf jaar.