Wat doe je als het wasmachine te klijn is om droger boven op te zeten?

wasmachine is 45cm diep en 59cm breed

Ivana
8 jaar geleden
Plaats een passende plaat hardhout bovenop de wasmachine in de vereiste maat, dan kan de droger er bovenop. Wel goed uitbalanceren, dus precies in het midden.
Amadea
8 jaar geleden
Geen droger gebruiken. Als de wasmachine goed centrifugeert is een droger overbodig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met een beetje geluk kan je hem er gewoon bovenop zetten en vallen de pootjes net naast de wasmachine. Dan kan ie er niet zijwaarts vanaf vallen.
(hangt er een beetje vanaf hoe de onderkant van de drogen in elkaar zit)

Antwoorden (2)

Dan kun je de wasmachine op de droger zetten.
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
Dat wordt afgeraden:
https://groups.google.com/forum/#!topic/nl.huishouden/8_cSd2haa6s
Utrecht
8 jaar geleden
Heel slecht plan: die stuitert er dan met de eerste keer centrifugeren af.
Je kunt een multiplex plaat op de wasmachine leggen en daar de droger opzetten. Zo heb ik het zelf hier ook staan.
Ik heb hier een plaat van 65 x 65 cm. en 12 mm dik. Staat al jaren prima.
jc54
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
is er geen kant en klaar tussenstuk of stapelkit in de markt?