Wat is dit voor merk doprimo radiometer?

Ik zoek eigenlijk de gebruiksaanwijzing, hoe ik dit aflees, maar dan moet ik eerst weten welk merk doprimometer dit is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is een Siemens WHE46 warmtekostenverdeelmeter van Verwarming Water Verrekening (VWV). Normaal gesproken moet de bewoner voorzien zijn van informatie over wat het display toont. Eventueel zou VWV dit ook moeten kunnen verstrekken. Blijkens een folder met technische gegevens http://www.vwvbenelux.net/media/963/vwv6402s.pdf is dit type warmtekostenverdeler met een automatisch wisselende display uitgerust. De volgende waarden kunnen daarop om de beurt worden getoond: 1 Actuele verbruikswaarde in het lopende verbruiksseizoen (tussenstand sinds de laatste peildatum) 2 Display test (kort aanflitsen van alle elementen van het display) 3 Peildatum (vaak 1 januari maar kan ook bijvoorbeeld 1 juli zijn) 4 Verbruik in de voorgaande afrekeningsperiode (eindstand op de laatste peildatum) De op de foto getoonde aflezing "C 128" zou mogelijk kunnen slaan op waarde 4, het verbruik in de voorgaande periode, ten bedrage van 128 eenheden. De informatie die de bewoner dient te krijgen zal hier uitsluitsel over kunnen geven. Als u alle opeenvolgend getoonde aflezingen kunt opgeven, kan een vakman er misschien nog meer over zeggen. Het getal 60367171 boven het eigenlijke displayvenster is het nummer van de meter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100