Kan ik een oude waterslang (met waterstop) van de ene naar de andere wasmachine (zonder waterstop in de slang) overzetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dat kan altijd. waterstop is een extra beveiliging, maar direct noodzakelijk
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het een losse of een elektrische of ..?

Antwoorden (1)

Dat kan, en het is zelfs een heel goed idee!
Behalve als de 'oude' slang er uitziet alsof hij elk moment zélf het loodje kan leggen (dan hangt het van de plaats van de waterstop af of je een waterballet krijgt of niet).
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik hoopte het al.
Ik ga ze meteen verwisselen.
Dank je wel!