Vaatwasser piept twee keer en werkt niet, wat te doen?

Als op start gedrukt wordt, dan piept hij twee keer, maar werkt verder niet. Wat kan er mis zijn?
Het gaat om een SMEG

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verstopping? In de machine of leiding?
capthavoc
8 jaar geleden
watertoevoer geblokkeerd ?

Antwoorden (2)

Weet je zeker dat hij zijn programma de vorige keer helemaal afgemaakt heeft? Ik heb ook wel eens gedacht dat mijn vaatwasser stuk was. Bleek dat toen ik hem gewoon dicht liet hij na een paar minuten aangaf dat hij klaar was, toen kon ik hem opnieuw aanzetten. had hem de keer ervoor dus gewoon te vroeg geopend

Toegevoegd na 44 seconden:
Verder is het enige wat je er aan kunt doen de leverancier bellen, of een klusjesman
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk dank. Na even wachten is hij inderdaad ineens aangegaan. Wel met vreemde geluiden, hopen maar dat het goed blijft.
Op de resetknop drukken.
Of als je die niet hebt:
Op de aanknop drukken en deze enkele tellen ingedrukt houden.