Waar kan ik een handleiding vinden van een Küppersbusch combi oven/magnetron?

We kregen deze oven van een kennis, en de handleiding is weg.
Het is een Küppersbusch Microspeed Plus, typenummer staat binnenin de deur: EMWK 870.0M

Ik weet niet wat alle knopjes betekenen, dus ik zou graag de handleiding willen lezen. Is dit ergens online te vinden?

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb nog een foto van het apparaat, mijn camera is helaas niet zo goed, maar dat geeft een beetje een idee hoe de oven eruit ziet.

Picture for question
7.8K

Antwoorden (2)

Hierzo:

http://www.gebruikershandleiding.com/Kuppersbusch-EMWK-870/handleiding-5-457456.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is de 870.1 een ander type. Knoppen staan ook anders op het paneel.
Ritsuka
11 jaar geleden
ik heb nu ook een plaatje toegevoegd, die in jouw antwoord ziet er totaal anders uit. Dit is een echte oven, met zo'n deur die je naar beneden openklapt.
Zet jou vraag een op de duitse site gute frage dan weet ik bijna zeker dat iemand jou een handleiding toe zal sturen .
En anders op marktplaats.

Toegevoegd na 11 minuten:
de handleiding zou je ook kunnen aanvragen bij email info@kueppersbusch.de