Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet hoe een victor kassa werkt?

Bij het museum waar ik vrijwilliger ben hebben wij een kassa gekregen maar we weten niet hoe hij werkt , wie weet er wat meer van ?

.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
893

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is niet helemaal goed te zien welk model je hebt, en er zijn er nogal wat in omloop geweest, maar in grote lijnen werken ze allemaal het zelfde.

Je geeft de artikelgroep aan, voert het bedrag in, en met het hendeltje gaat de lade open,. Je hebt een sleuteltje nodig om de kassa te openen om de kassarol of het inktlint te verwisselen.

Als je het model/typenummer weet, kan ik vermoedelijk nog wel meer vinden.

Of hij werkt, weet je pas of je het probeert.

Toegevoegd na 3 minuten:
(veel oude mechanische kassa's hebben de artikelen links en de bedragen rechts ; even uitvogelen dus of je eerst bedrag dan artikelgroep (A t/m L meestal, zonder I en J) moet doen, of eerst artikelgroep en dan bedrag.)

Toegevoegd na 8 minuten:
In het filmpje zie je hem niet echt in actie, maar het geeft wel een beetje een beeld. Dit is er 1 met vier artikelgroepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij heeft de server last van een ....klein hikje.....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding