Dat ziet er eerder uit als een aanwezigheidssensor dan een rookmelder. Gaat het licht toevallig automatisch aan/uit ?
3 jaar geleden
BarendV
3 jaar geleden
+1. Ik herken het van diverse kantoren in het systeemplafond. Schakelt het licht uit na bijvoorbeeld een uur geen bewegingsdetectie. En is gekoppeld aan het alarmsysteem.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Het ziet er niet uit als een pir, heeft waarschijnlijk niets met de inbraakinstallatie te maken. Bewegingssensor voor de verlichting dat klopt wel.
BarendV
3 jaar geleden
Ik weet niet of het in het specifieke geval van de vraagsteller om alleen een sensor betreft dat is gekoppeld aan een lichtschakelaar, maar je kunt ze (tegelijkertijd) ook koppelen aan een alarmsysteem zoals ik ze ken. Lees de omschrijving eens: https://www.bol.com/nl/p/kopp-plafond-bewegingsmelder-360-wit-ip20/9200000131143148/
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee het licht gaan niet aan. Het staat er gewoon en er gebeurd niks.
Amadea
3 jaar geleden
Bedoel je met dat 'staat 'dat op de foto geen plafond maar een vloer of iets anders te zien is?