Kan vloerverwarming je keukenapparatuur uiteindelijk beschadigen?

Persoon van het meer en minderwerk zei dat de vloerwerwarming zo slecht is voor je keukenapparatuur dat dat uiteindelijk een snel einde kan betekenen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet deze persoon wel dat je de vloerverwarming niet onder de keuken doorlegt....?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat zou denk ik niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wij hadden de vloerverwarming gewoon overal beneden liggen, behalve 0n de wc vloer. dat zou kunnen gaan stinken. wij hebben nooit storingen in keukenapparatuur gehad. het enige probleem dat we ooit hebben gehad was dat ze vergeten waren het systeem te vullen

Het beste antwoord

Dat leidingen of buizen die in de vloer liggen, keukenapparatuur kunnen beschadigen of de levensduur daarvan kunnen verminderen is grote nonsens.
Het is een uitspraak die nergens op staalt.