Zijn elektronische weegschalen wel nauwkeurig en precies?a

Als ik op onze Weegschaal ga staan, eerst met kleren aan en dan zonder geeft ie hetzelfde gewicht aan. Toch wegen de kleren meer dan een kilo of zo.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Antoni
9 jaar geleden
Heb je De Nieuwe Kleren van de Keizer aan?
redhouse
9 jaar geleden
Duurder digitale weegschalen werken nauwkeurig,goedkopere is troep .Heb 1 van Action daar zit soms wel 2 kilo verschil binnen 5 minuten.

Het beste antwoord

Gebruik altijd dezelfde personenweegschaal, op dezelfde plek (met voorkeur voor een harde ondergrond) en op hetzelfde tijdstip. Hiermee kunnen de mogelijke gewichtsverschillen het beste en nauwkeurigst waargenomen worden.
Weeg je bij voorkeur ´s ochtends op hetzelfde tijdstip, bijvoorbeeld bij het opstaan. In de loop van de dag zal je gewicht veranderen.
De meeste digitale weegschalen kunnen tot ongeveer 100 of 200 gram nauwkeurig wegen en hebben een bereik tot 150 of 160 kg.
De goedkoopste zijn vaak minder nauwkeurig.
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Je kunt bij een niet geijkte weegschaal alleen zien of je afvalt of aankomt. Daarom moet je handelen volgens bovenstaand antwoord. Plus voor Fremar.