Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat betekenen deze knoppen op mijn wasmachine?

Hallo allemaal,

Ik heb een Bosch wasmachine WFG 2070
Maar helaas geen handleiding, en kan hem ool nergens vinden, en ik weet ook niet wat deze knoppen + funtie inhoud.
Vandaar deze vraag en mischien dat iemand weet waar ze voor dienen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de meest linker is de aan/uit knop
De middelste knop is voor het centrifugeren. Hier kan je kiezen tussen de standaard 1000 toeren of (wanneer je het indrukt) een langzamere 600 toeren.
De derde knop is extra spoelen tijdens het wassen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
Tijdens mijn studententijd bij Valkenberg / Modern Electronics gewerkt. Kan zo af en toe nog wel eens handig zijn. Je kan het altijd nog horen aan de toonhoogte mocht je twijfelen. de 1000 toeren geeft een hoger geluid. 1000 toeren is nog steeds niet heel veel. Zeker als je de was daarna in de droger doet (die aanzienlijk meer stroom verbruikt) is het aan te raden om te kijken naar een 1400 of 1600 toeren apparaat (of een aparte centrifuge).
UIteraard kan ik niet in je portomonee kijken. Hangt wel een prijskaartje aan natuurlijk. Ter info.

Andere antwoorden (1)

de eerste is aan/uit, je kunt verder kijken op internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding