Wat is een redelijk merk wasmachine (budgetvriendelijk)?

5 kg, bij voorkeur in de prijsklasse 300-500.
Is er voor dit geld iets redelijks te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bosch is een goeie! en ook nog redelijk te betalen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor een dergelijk prijs is inderdaad wel iets te krijgen maar let wel op de specificaties. Aantal toeren is erg belangrijk.

Antwoorden (3)

Bosch WAB28261 wasmachine
Alleen deze week 25,- korting
> Lees meer over Bosch WAB28261 wasmachine
Productspecificaties
Energieklasse A+
Laadvermogen 6,0 kg
Aantal programma's 12
Uitgestelde start Ja

€ 379,00
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier heb je al een Whirpool vanaf 298Euro, Whirpool is een goed en bekend merk.
Hij word gratis bij je thuis geleverd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelfs een AEG binnen dat budget gekocht, nieuw en thuisbezorgd (oude meegenomen).
Zoek op wasmachines die aan je eisen voldoen, en kijk dan welke in je prijsklasse vallen. Lees dan wat over de merken/modellen, dan blijft er waarschijnlijk wel een mooie over.