waar vind ik een houten deksel voor een DE koffiemolen?

Onze DE koffiemolen heeft een zwarte houten deksel. Hiervan is de rubberen afsluitring weg. Waar kan zo'n afsluitring bestellen? Eventueel als complete deksel met ring.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Ivana
10 jaar geleden
Bij diverse goede huishoudzaken (potten en pannen) zijn rubber ringen in alle maten op voorraad. Deksel meenemen.

Antwoorden (1)

Even de DE winkel bellen of mailen. Ze zeggen daar altijd dat alles bij te bestellen/vervangen is.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste anneliez, Dank je wel, ik ga het meteen even proberen. Ik laat je/jullie weten of het gelukt is. binzer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste anneliez, Helaas bestaat de fabrikant van de oude (wand)koffiemolens niet meer. En zijn er geen nieuwe onderdelen meer verkrijgbaar (ook niet via de DE winkel). Binzer
anneliez
10 jaar geleden
jammer, misschien op rommelmarkten en op marktplaats.nl kijken