Na het douchen geeft de cv ketel (dus ook de verwarming) een fout aan (f8). Na resetten of wachten slaat ie wel weer aan maar is dit te voorkomen?

Toegevoegd na 20 minuten:
Het gaat om een AGPO HR econpact

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
copy:
De temperatuur van de aanvoerleiding is hoger dan 99 graden.
Controleer of de doorstroming van de cv installatie.
Er zitten twee pompen in dus het zou de cv pomp kunnen zijn omdat warm water geen probleem is. Gaat tijdens cv bedrijf de letter die voor de cijfers op het display staat ook knipperen ? Dus niet de ketel vervangen maar uitzoeken waarom die temperatuur oploopt. N.B. door 'AGPO Econpact F8' in google in te vullen had je direct dit antwoord gevonden. Bronnen:
- http://www.gebruikershandleiding.com/AGPO-Econpact-127C-135C/handleiding-5-3152.html#questions-bookmark
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We willen u graag attent maken op onze consumentenwijzer en klantenformulier. (www.bit.ly/Ferroli). Misschien kan het iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Webcare team Ferroli Nederland

Antwoorden (1)

Het kan iets kleins zijn, maar ook een defecte warmtewisselaar,
dat is kostbaar en afhankelijk van de leeftijd van de ketel is het dan mogelijk beter een nieuwe te gaan kopen.