Keukenapparatuur blijft stukgaan, welke rechten hebben we?

Drie jaar geleden hebben wij erg veel geld uitgegeven om dure keukenapparatuur te kopen van een A-merk (vaatwasser, kookplaat, stoomoven, oven). Dit betreft echt een topmerk, waarvan onze verwachtingen dan ook waren dat deze apparatuur zeer duurzaam en betrouwbaar was.

Vanmiddag komt voor de 8e keer in drie jaar een monteur langs. De oven en stoomoven zijn bijzonder vaak stuk, soms kwam de monteur zelfs voor beide apparaten tegelijk (!).

De fabriek geeft aan dat ze elke keer doen wat nodig is: wéér een monteur sturen. Ik baal ervan dat ik elke keer moet hopen dat de oven niet uitvalt.. Inmiddels ben ik het zat, hier hebben we niet voor betaald. Steeds maar weer een monteur sturen vind ik geen oplossing. Waar heb ik recht op en hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het aparatuur in de originele doos doen, die meenemen, naar de winkel gaan en eisen dat jullie een nieuwe krijgen. (dreigen met een rechtzaak ofzo) En goed koop is niet altijd duurkoop, onze machines doen het ook allemaal heel lang en wij hebben echt niet het duurste van het duurste

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100