Kan ik een koffiezetapparaat met een vaste aansluiting ook zonder de vaste aansluiting gebruiken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Heb je het nu over de watertoevoer?

Antwoorden (1)

Als je met vaste aansluiting de waterleiding bedoelt: nee, tenzij het een apparaat is dat speciaal is ontworpen om te kiezen of je de waterleiding gebruikt of een reservoir dat je zelf met een kan kunt vullen. In dat geval moet er bovenop ergens een deksel zitten die je kunt openen om het water in te gieten. Is het een gesloten apparaat, dan kun je het alleen gebruiken als het is aangesloten op de waterleiding. Zonder water kun je geen koffie zetten.