mijn wasmachine defect is het nog de moeite waard om er naar te laten kijken ?

De laatste keer werkte hij nog tot aan het centrifugeren (stop vloog er uit)
na een tijd stil staan toch nog eens geprobeerd
deze keer kon ik zelf 1 was helemaal doen ??
maar bij de tweede lading stopte hij meteen
bij inpompen van water
Het lijkt dus op een water lekkage ? op de stroom kabels ?
de machine zelf is vrij oud
philips whirlpool bovenlader
maar alles lijkt wel te werken op het feit na dat de stop er uitvlieg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt eerst aan een professional vragen wat een reparatie zou gaan kosten en dan kijken of jij dat er voor over hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een van je expertise is hardware, een wasmachine is best hard dus:
Trek de stekker eruit. pak je schroevendraaier en kijk zelf eens, soms is het simpel, als het moeilijk wordt zal het toch te duur worden.

Het beste antwoord

Herstellingen zijn doorgaans duur,en daar het toestel al vrij oud is zou ik toch maar voor een nieuw gaan,daar heb je ook nog het voordeel dat de nieuwe toestellen doorgaans meer energie vriendelijk zijn(dus een bijkomend voordeel).
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk dat jou wasmachine intern sluiting heeft gemaakt met een componend en daardoor buiten werking is getreden als ik advies mag geven voor een klein bedrag heb jetegenwoordig een degelijke nieuwe wasmachine

Toegevoegd na 1 minuut:
ik denk dat jou wasmachine intern sluiting heeft gemaakt met een componenten daardoor buiten werking is getreden als ik advies mag geven voor een klein bedrag heb tegenwoordige een degelijke nieuwe wasmachine