Wat is het voordeligste in gasgebruik?

Wat is het voordeligste in gasgebruik aan verwarming voor 1 ruimte van ongeveer 45 m2.
Is dat een cv ketel met radiator of een gevel/gaskachel.
Het gaat mij alleen om het gebruik en NIET om de aanschaf.
Het is erg wisselend wanneer ik de ruimte gebruik.
Maar als ik b.v. een week deze ruimte gebruik wat is dan het voordeligste?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou voor een gevelgaskachel gaan en dan wel een met een thermostaat. ( goed regelbaar)
Je hebt dan geen enkel verlies van warmte door buizen, die overal lopen en geen getik als de kachel van de CV aanslaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een hr ketel