Gemiddeld is het gasverbruik per huishouden 1800m3 per jaar.
Een gemiddeld gezin verbruikt 1350 m3 gas per jaar.
Gemiddeld is het energieverbruik per huishouden 3500 kWh per jaar.
Een gezin met vier personen verbruikt 4.604 kWh per jaar.
Per maand dus 112,5m3 gas en 384 kWh energie.
Wat dat kost ligt aan je energieleverancier en alle kortingen en afspraken etc die je daar wel of niet krijgt.

Nou vooruit als we toch met gemiddelden van gemiddelden bezig zijn heb ik ook nog een gemiddelde gas en elektraprijs gevonden: De huidige energieprijzen zijn 65 eurocent per m3 gas en 22 eurocent per kWh stroom (prijspeil 2012/2013).

Komt dus neer op 112,5 x 0.65 = 73 euro per maand aan gas en 384 x 0,22 = 84 euro per maand aan elektra.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunnen de minnaars zelfs bij een berekening niet even komen vertellen wat er fout is? Gut dit is toch geen meningsvraag of religie ofzo, wat is er mis met het antwoord? Ik leer hier ook graag van hoor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
snap die minnen niet om te compenseren geef ik dus een+

Andere antwoorden (2)

gemiddeld zal een huishouden van 4 personen neer komen op € 150,- afhankelijk of je in een flat of een vrijstaand huis woont.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk kom je toch vrijwel hetzelfde antwoord maar ik krijg twee minnen? Vreemd.....
Het ligt aan de woning of deze goed geisoleerd is want dan stook je minder als het koud is.

Zelf woon ik in een oud huis waar alleen een gaskachel staat voor verwarming.
Ik was met 4 personen gemiddeld 230,- per maand kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij ook ook vrijstaand huis met 2 gaskachels in de keuken en 1 in de woonkamer, wij zitten nu op voorschot 190,- dus dat is wel gem./normaal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb maar 1 gaskachel en dan zit ik al op dat bedrag.