In de gebruikershandleiding worden maar een paar foutmeldingen gegeven. Namelijk F:23, F:34,61, en F:42,43,44. Voor de andere indicaties moet je het volgende doen:
Het apparaat uitschakelen. Vijf seconden wachten. Dan opnieuw inschakelen. Wanneer de melding weer verschijnt contact opnemen met de servicedienst. Het adres en telefoonnummer daarvan staat in de brochure die je bij de aankoop van de machine kreeg. Je kunt bellen naar 088 - 424 4020 (optie 1), of de afspraak online maken: https://portal.bsh-partner.com/dobV4/app/setGeraetDP.do;jsessionid=608A81220D084DDC85D3FBBDC379AF9A
Aan de service dienst moet je het typenummer (E-nr.) en het fabricagenummer (FD) opgeven. Afhankelijk van het model van de wasmachine staat die informatie aan de binnenzijde van de vuldeur of de geopende serviceklep, en op de achterzijde van het apparaat.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De gebruikershandleiding raadplegen en/of de leverancier bellen.
jc54