Onze koel-vriescombinatie geeft bij het afslaan een doffe plof, wat kan de oorzaak zijn? en kan het kwaad?

Voorheen gaf het afslaan een lichte tik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan van de motor komen en dan zou u eens moeten controleren af die wel waterpas staat.
Als het van de thermostaat komt kan u proberen om de knop zelf eens van de as te trekken en dan eens nazien of die schroeven/moer nog vastzit.