Beetje wd-40 er tussen spuiten kan misschien helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onder de hete kraan houden, werkt meestal wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al een paar keer geprobeerd maar dat helpt dus niet.
zit er niet zo'n glimmend kogeltje dat je eerst moet indrukken.
je kan ook het deel wat bij de ander naar binnen schuift even goed schoonmaken en beetje vaseline er op smeren dan moet het lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat glimmende kogeltje zit er niet in.
Als de koelelemententruc van Hansv niet helpt ga ik dit proberen.
Ha, die Mevrouwvandenberg;

Het kleinste (binnenste) deel in een bak met ijsklontjes of koelelementen steken en de grotere (buitenste) verwarmen. De kleinste zal iets krimpen, de grotere wat uitzetten en dan zouden ze los moeten komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer het eens met groene zeep. Smeer dat op het dunnere stuk zo veel mogelijk naar 'binnen' misschien met wat water en dan zachtjes wrikken.