Hoe zet de de beko afzuigkap in recirculatiestand? Het is een beko CFB6431W. Er wordt gesproken over een hendel in het ventilatiehuis. Kan niks vinden

Wie kan mij duidelijk uitleggen hoe ik de afzuigkap voor recirulatie kan maken. Moet ik het hele ventlatiehuis openmaken want aan de buitenkant is geen hendel te bekennen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daarvoor moet u de filter uit de behuizing klikken, die zit met veerklemmen vast zodat u die verschuiven.
Ik zal u letterlijk de tekst uit de handleiding meegeven.
2.4 - Keuze afzuigen of cirkuleren
a - Afzuigen:
Afhankelijk van het model is de kap uitgerust met een 100 mm Ø of 120 mm Ø flens voor de aansluiting
van een slang of buis. De opening welke niet benut wordt moet met het meege-leverde deksel afgesloten
worden.
Voor de plaatsbepaling van het doorvoergat in de wand (achter-afvoer) of in het keukenkastje (bovenafvoer)
gebruikt u de boormal.
De schuifhendel in het ventilatorhuis schuift u naar links, dat is de positie «afzuigen». U gebruikt geen
koolstoffilter.
b - Cirkuleren:
Een eventueel aangesloten afvoerslang- of buis behoeft niet verwijderd of afgesloten te worden. De afsluiting
naar buiten gebeurt inwendig zodra u de schruifhendel in het ventilatorhuis naar rechts schuift,
dat is de positie «cirkuleren».
Ten behoeve van de geurverwijdering plaatst u een, als accessoire leverbaar, koolstoffilter op het ventilatorhuis.
Afhankelijk van het model wordt het koolstoffilter levestigd door middel van een bajonetbevestiging
(draaiende bewe-ging) of door middel van een centrale schroef.