ja dat kan heel goed. kerosine het meest gebruikte aardolieproduct en werd daarom naar de grondstof ook "petroleum", "petrolie", "peterolie" of kortweg "peut" genoemd.

Toegevoegd na 8 minuten:
het verschil in petroleum en kerosine zit hen in de accijns op kerosine zit 0% accijns
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mij is verteld dat het niet kan.
kerosine is gezuiverde petroleum en kan niet in een zibro.
waarom vliegen vliegtuigen niet op petroleum, maar op duurdere kerosine, daarom dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan MAAR: de kerosine voor die kachels is veel zuiverder dan petroleum.
Die is ontgeurt en is veel zuiverder waardoor die minder stinkt en rookt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan ik heb zelf een zibro inde keuken en heb hem altijd gebrand met petroleum