Volgens mij moet je dan de halve machine slopen. Kan je de achterkant van de machine niet eraf halen en er dan bij komen? Dat kon bij onze oude machine ook. Anders misschien toch een monstertje

Toegevoegd na 20 seconden:
monstertje = monteurtje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een miele wasmachine kan de complete voorkant ervoor weg als een deur.
Dat is het voordeel van miele. Bovenplaat eraf en dan zie je het vanzelf. De bovenplaat zit ook aan de achterkant vast geschroefd.