Hollandia koelkast; onderdeel nodig, maar niet te vinden. Bestaat Hollandia nog? Heeft een andere fabrikant Hollandia overgenomen? Andere merknaam?

Jaren geleden heb ik een koelkast (tafelmodel) van Hollandia gekocht: type HLKK1145. Doet het prima, maar het vriesdeurtje is kapot en ik ben op zoek naar een andere. Op google is niets over Hollandia te vinden. Ook onderdelen-sites hebben nauwelijks onderdelen van Hollandia (alleen van wasmachines). Wie weet meer?

2.6K

Antwoorden (2)

Hollandia is van Compact International B.V., adres Bijsterhuizen 2118, 6604 LG wijchen. Maar zo te zien zijn ze inderdaad failliet...
Ik kan niet vinden dat ze zijn overgenomen, dus ik vrees dat je geen reserveonderdelen meer zal kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Informeer eens bij de handyman.