Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb bij de Kringloop een condensdroger (Bosch 5470) gekocht. Doet het prima, alleen....waar blijft het water? (Néé, niet in de opvangbak...)

Ik heb dezelfde droger eerder gehad, dus ik weet zo'n beetje hoe die werkt. Alleen bij deze is de was kurkdroog, geen water in de opvangbak, geen gecondenseerde ramen, en droog onder en rond de trommel.

Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel Bosch drogers hebben achter op een uitgang van het water. Vaak zit deze standaart doorgelinkt naar het reservoir, maar wanneer dit niet zo is, komt het water achter uit de droger. Het is dan de bedoeling om dit met een slangetje af te voeren of om het reservoir te "koppelen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Condensatie. Je ramen zijn droog? Misschien is de ruimte groot genoeg, of is er voldoende ventilatie in de ruimte.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het is een condensdroger. De condens wordt opgevangen in een bak. Bij deze droger blijft die leeg, maar het water moet ergens heen...
Condensdrogers hebben soms óók de mogelijkheid om met een leidinkje het water naar een afvoer te leiden! Misschien 'probeert' jouw droger dat wel....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding