Waarom zijn er zoveel verschillende modellen te vinden als ik naar een Miele wasmachine zoek bij één bedrijf?

Waar zit het verschil in bij *46* verschillende modellen die ik vond toen ik Miele wasmachine intikte bij Bol.com?

http://www.bol.com/nl/s/elektronica/zoekresultaten/Ntt/miele%2Bwasmachine/N/3136/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/electronics/sc/s_elec_all/index.html?_requestid=357410

Verschillen uiterlijk [wit of zilver], grootte, capaciteit, maar wat nog meer? teveel keus lijkt het.

Toegevoegd na 6 dagen:
Hartelijk dank voor alle antwoorden en reacties!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
bamibal
8 jaar geleden
De helft is al het verschil tussen de Nederlandse of Belgische versie. Zelfde apparaat, maar anderstalig display.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
45. Eentje is een sokkel ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door modellen te maken met een eigen serienummer (terwijl er eigenlijk niets anders aan het apparaat is) voor speciale grote afnemers kan die afnemer makkelijker adverteren met teksten zoals: "Als je dit model bij een ander goedkoper kan krijgen dan krijgt u het verschil +10?% terug." Want een andere aanbieder heeft dat specifieke model helemaal niet. Of dat bij Miele ook zo is weet ik niet, maar dit soort dingen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
links in beeld "zilver" aanvinken, dan keuze uit 4.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De prijsverschillen zijn ook gigantisch!
Maar @Jackd als je 'zilver' aanvinkt zijn ze ook weer zoveel duurder, wit is de goedkopere optie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je wilde toch minder keuze.. :-)
Wit aanvinken en je hebt er i.p.v. 46 nog maar 27. Welke kleur heeft de rest dan?? :-P
(ik weet dat dan de kleuroptie niet ingevuld is hoor) En over prijzen:
Weet je wat twindos is? (wist ik niet)
Hoef je geen wasmiddel meer met de hand te doseren, er zit een voorraad wasmiddel in een cassette in de machine.
Kost wel een paar honderd extra.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dat meen je niet!!!
Krankzinnig, op 't niveau van de voorgedraaide soepballetjes ... alsof iemand niet in 5 minuten zelf een paar soepballetjes kan draaien... hoezo gemakzuchtig, zeg maar gewoon lui ;-))

Antwoorden (2)

Mogelijke verschillen zijn:
- Energielabel
- Wascapaciteit
- Toerental
- Steamcare functie
- Trommelverlichting
- Kleur
- Prijs
- Bedieningspaneel
- Gewicht & afmetingen

Variatie zat, het valt eigenlijk mee dat het maar 46 modellen zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ hotfill optie
Zoveel mensen zoveel smaken en men wil keus hebben. Niet iedereen eist hetzelfde van een wasmachine. De een wil zo zuinig mogelijk wassen en de ander heeft minder geld te besteden en wil alleen het allernodigste zonder 'poespas', misschien wel de goedkoopste variant. Grote gezinnen willen een ruime invulopening en een grote trommel, alleenstaanden de kleinste inhoud. Daartussen zijn dan ook weer verschillende inhoudsmaten.
De een wil een zacht klinkende machine die vrijwel geruisloos zijn werk doet...de ander kan het niet schelen want die is er toch niet de hele tijd in de buurt. Spreekt voor zich, dat de geruisloze ook een stuk duurder zijn. Hoe meer luxe, hoe duurder.
Je hebt nu eenmaal minima inkomens en ook mensen die gwoon alles kunnen kopen zonder ergens speciaal aandacht aan te geven. Die gaan voor de allerduurste omdat dit dan wel de beste zal zijn voor hun gevoel.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus!