Waarom zijn er zoveel verschillende modellen te vinden als ik naar een Miele wasmachine zoek bij één bedrijf?

Waar zit het verschil in bij *46* verschillende modellen die ik vond toen ik Miele wasmachine intikte bij Bol.com?

http://www.bol.com/nl/s/elektronica/zoekresultaten/Ntt/miele%2Bwasmachine/N/3136/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/electronics/sc/s_elec_all/index.html?_requestid=357410

Verschillen uiterlijk [wit of zilver], grootte, capaciteit, maar wat nog meer? teveel keus lijkt het.

Toegevoegd na 6 dagen:
Hartelijk dank voor alle antwoorden en reacties!

Weet jij het antwoord?

/2500

Mogelijke verschillen zijn: - Energielabel - Wascapaciteit - Toerental - Steamcare functie - Trommelverlichting - Kleur - Prijs - Bedieningspaneel - Gewicht & afmetingen Variatie zat, het valt eigenlijk mee dat het maar 46 modellen zijn.

Zoveel mensen zoveel smaken en men wil keus hebben. Niet iedereen eist hetzelfde van een wasmachine. De een wil zo zuinig mogelijk wassen en de ander heeft minder geld te besteden en wil alleen het allernodigste zonder 'poespas', misschien wel de goedkoopste variant. Grote gezinnen willen een ruime invulopening en een grote trommel, alleenstaanden de kleinste inhoud. Daartussen zijn dan ook weer verschillende inhoudsmaten. De een wil een zacht klinkende machine die vrijwel geruisloos zijn werk doet...de ander kan het niet schelen want die is er toch niet de hele tijd in de buurt. Spreekt voor zich, dat de geruisloze ook een stuk duurder zijn. Hoe meer luxe, hoe duurder. Je hebt nu eenmaal minima inkomens en ook mensen die gwoon alles kunnen kopen zonder ergens speciaal aandacht aan te geven. Die gaan voor de allerduurste omdat dit dan wel de beste zal zijn voor hun gevoel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100