Wat is dit voor apparaat dat bestaat uit een blad waarin je iets tussen kunt klemmen en verwarmen?

En, nee net is geen Russische jenzepetertrekker of een tosti ijzer voor matzes.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het blad bestaat uit twee delen waar je iets tussen kunt klemmen en dan verwarmen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dit is een broekpers
voor een scherpe vouw in de broek te krijgen .
jemaakt de klem open en doet er dan de vouw tussen klemmen deze word dan geperst
zelf heb ik deze ook .
dit is al een heel oud e broekpers ik heb hem van mijn schoonmoeder gekregen en die heeft me dat ook verteld en voorgedaan ,
succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vermoed dat het een accessoire is van een kapster om effecten in het haar mee te maken. Het ziet eruit als een apparaat uit de jaren 50.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij een stijltang heb je ook een klemmend blad dat de haren verwarmt.

Toegevoegd na 8 minuten:
De stijltang wordt o.a. gebruikt om krullend haar recht te maken.