help!! wasmachine te vol! kan ik het zomaar stoppen ??

Ik heb mijn deken in de wasmachine gedaan, wat ook kan eigenlijk (symbool voor 60 graden in de wasmachine)
maar toen ik hem ging starten maakt die zo hard geluid alsof het niet aan kan, nog erger het lijkt of die deur eruitploft!!!! ik heb hem snel op pauze gedaan, mijn vraag is kan ik het zomaar stoppen en uit doen??hij draaide 5 minuten, maar ben zo bang dat er iets ergs kan gebeuren dat ik het niet durf verder te laten draaien,,heeft iemand tip voor mij???

Toegevoegd na 12 minuten:
hoe bedoel je, dat ik het gewoon moet laten draaien?? nee dat kan echt niet omdat de deurte van de wasmachine naar buiten word geduwd , en wat bedoel je afpompen??

kan ik gewoon stoppen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Kan je hem niet gewoon uit draaien dan pompt ie af en kan je deken er uit halen. Je deken in bad of douche hangen uitspoelen met water laten drogen dat duurt wel een tijdje of je moet met zijn tweeën zijn. Dan kan je hem draaiend iets drogen maar dan is ie nog wel nat verwarming hoog en op verwarming leggen. Succes volgende keer naar wasserette waar je Zelf de was kan doen grotere trommels plus grote drogers in een wip is ie klaar kan zelfs nu ook nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is kan je de machine afpompen, en handmatig de deur openen, deken naar de stomerij want een deken wordt vele malen zwaarder als een standaard machine aan kan, succes