Ik heb een Indesit IDCA 735 wasdroger, maar er zit een wit soort mandje bij. Waar dient dit voor??

Toegevoegd na 13 minuten:
(Zie afbeelding voor mandje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Dat is handig voor als je schoenen (sneakers) hebt gewassen. Het rekje gebruik je dan om de schoenen in te zetten tijdens het drogen, zodat het niet zo bonkt.

Toegevoegd na 19 minuten:
Uit de handleiding:
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oke haha handig! Bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh :o Ik heb nog gekeken maar kon het niet vinden.

Andere antwoorden (1)

volgens mij is dit het filter!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het ziet niet IN de droger, maar erbij. Ik zal een soort gelijke foto zoeken. Het is echt een ijzeren, met wit omhuld mandje.