Dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het staal.
Hierop staat normaal 18/10. Dat staat voor de kwaliteit van het roestvaststaal. Dat roest dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik al 19 jaar een vaatwasmachine maar ik heb nog nooit roestig bestek gezien. Ik denk dat het tijd wordt voor nieuw bestek en dat je dan dit probleem kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je geen goed roestvrijstaal bestek. Het ligt niet aan je vaatwasser. Ik heb bestek gewoon bij de Action weg, maar die roest niet in mijn vaatwasser.