Waarom stopt mijn Senseo apparaat halverwege met koffie zetten, en valt deze vervolgens helemaal uit?

Als ik probeer een bakje koffie te zetten met mijn Philips Senseo apparaat stopt deze plotseling en is zij helemaal uit. Het apparaat is meerdere keren schoongemaakt en ontkalkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad, ook met de vierkante senseo. Ik heb alles geprobeerd, niets hielp.
Daar de garantie al verlopen was, heb ik 'm weggedaan en een nieuwe gekocht.
Het zal absoluut een fabrieksfout zijn, omdat het ons allebei precies zo is overkomen.
Balen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm zou wel erg jammer zijn. Hij was niet bepaald goedkoop. En ja, helaas is de garantie al verlopen. Geen senseo meer voor ons dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, dat hadden wij ook! De klantenservice zei toen dat we de Senseo op moesten sturen om hem te laten repareren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus zelf iets proberen zal geen zin hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er nog garantie op zit zou ik hem sowieso opsturen, dan weet je zeker dat het goed gerepareerd wordt. Anders zou je hem zelf kunnen proberen te repareren of weggooien en een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon weggooien en een normaal koffiezetapparaat kopen,die kosten maar `€35,=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet zo dat een koffiezetapparaat in dit geval een senseo langer mee hoort te gaan dan 1 a 2 jaar?

Het beste antwoord

Misschien dat je een serie nummer kan vinden op het apparaat, er is een tijd geweest dat veel van deze serie hetzelfde probleem gaven. Je zou dan naar de klantenservice kunnen bellen en aan de hand van het serienummer kunnen zij zien of jouw apparaat ook hieronder valt. Een kennis van mij heeft hem opgestuurd en kreeg toen een nieuwe, omdat het een bekend probleem was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb korte tijd geleden precies hetzelfde gehad. Gelukkig viel mijn apparaat nog onder de garantie. Heb het apparaat dus terug gestuurd naar een bedrijf die dat soort apparaten repareert. Ze hebben de printplaat vervangen en nou doet ie het weer. Mijn advies is om terug te gaan naar de winkel waar je je senseo gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik wou even laten weten dat we een nieuw apparaat van senseo hebben gekregen.