Kan ik een kleine hoeveelheid spelt malen in een electrisch koffiemolentje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"spelt"als in graan?
molenaar
12 jaar geleden
ja

Het beste antwoord

ja hoor, dat kan prima.
bij ons op de vogelopvang malen wij het graan ook fijn in zo'n molentje voor de piepers (baby-duifjes).
dat gaat al jaren goed!
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zal wel gaan. ik denk niet dat je het als heel fijn bloem gaat krijgen overigens. En natuurlijk is je spelt al wel gepeld, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Dit zou kunnen, Ik heb wel eens tarwe gemalen met z'on Electrische koffiemolen, Dus dan moet spelt ook gaan.

Groeten Robert