Je kunt een tas ontwerpen met foto's geliefde plekken, voorwerpen, dieren en personen.
Je kunt die laten maken met hema online.
Op dezelfde manier kun je ook een set koffiemokken, een fles wijn (etiket), een wanddecoratie of t-shirt ontwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Tas vind ik leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee. Kan ook bij het Kruidvat trouwens! Die heeft ook leuke spullen (en snelle levering).
Annswers
13 jaar geleden
We gaan voor de tas!

Andere antwoorden (5)

een mini fotoalbumpje (bv hema) van alle locaties waar hij vaak komt, met de personen die hij daar treft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een collage van echte oer-hollandse zaken zoals delfts blauw, molentje, een frietje met, een wijds hollands vergezicht(enfin, laat je inspireren, als je eenmaal gaat bladeren in tijdschriften kom je genoeg typisch hollandse dingen tegen) combineer dat met foto's van die persoon.
Maak het op A3 formaat, dat past nog in de koffer. Maak het zodanig dat hij/zij het daar te plekke in een mooie lijst (a3 formaat) kunnen doen. Zo hebben ze een stukje Nederland met zichzelf erbij aan de muur in Amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kun je tegenwoordig al sleutelhangers laden met een hele serie foto,s
13 jaar geleden
foto magazine laten maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzin een thema, bijvoorbeeld Amerika, of het karakter van jullie gezin.
Maak rond dat thema dan foto's, je kan bijvoorbeeld als concept een USA vlaggetje en een NL vlaggetje ergens in het beeld zetten als terugkerend iets.
Maak dan een foto of 8-10. Voor een klein boekje, want hij moet wel mee in de koffer.