ik wil een videocamera kopen, welke zal ik kiezen?

ik heb weinig verstand, maar wel is het beste kwa beeld enz.
-Flip mino hd lll
-Toshiba camilea bw10
ik wil tussen deze kiezen welke is bter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Kijk even op de site van JVC.nl bij Picsio.

Standaard feature

1920x1080P Full HD video met HDMI® uitgang
5 megapixel digitale foto’s
Digital Image Stabilizer
4x digitale zoom
SD/SDHC/SDXC card slot
Accu opladen via USB

Waterbestendige SDXC-compatibele Full HD Pocket Cam met 3" Touch Panel, verbeterde prestaties bij weinig licht, MP3 audio opnemen en nieuwe ingebouwde software voor gemakkelijke videomontage en distributie.

Een topper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf een Creative Vado HD en die is stukken beter dan de 2 die je noemt.
Op youtube zijn er zat filmpjes, kijk en vergelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Flitsende Foto Vrager,

Ik heb gezocht en uit onderzoek van de Consumenten gids is de Nikon D5100 Het beste, makkelijk mee te nemen en niet te groot. Lens past er ook goed op. Er is wel een nadeel, en dat is dat de accessories wel duur zijn.

Hoppelijk genoeg info!