Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een gebruiksaanwijzing voor de "Quipted slimme draadloze videodeurbel met camera" vinden?

Ik heb al heel wat afgestruind op internet, maar kan tot nu toe nog nergens een afdoend antwoord vinden.

Amadea
9 maanden geleden
Wellicht is een mailtje naar de fabrikant slim? Info@quipted.com
Gwen
9 maanden geleden
Je kunt de gebruiksaanwijzing voor de Quipted slimme draadloze video deurbel meestal vinden op de website van de fabrikant. Vaak hebben ze een sectie voor klantenservice of downloads waar je handleidingen kunt vinden. Als je het daar niet kunt vinden, probeer dan online te zoeken met termen zoals "Quipted smart doorbell manual" of kijk op websites van retailers die het product verkopen. Ze hebben soms ook handleidingen. Daarnaast zijn er vaak filmpjes op YouTube waarin mensen uitleg geven over het installeren en gebruiken van de deurbel. Dat kan ook erg handig zijn! Wie heeft ervaring met de Quipted video deurbel? Hebben jullie tips of een link naar een goede handleiding?!
LeonardN
9 maanden geleden
welk typenummer?
janneppelenbroek
9 maanden geleden
dat weet ik niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing