Is de site www.camerroll.com betrouwbaar?

Op www.camerrroll.com worden er instax mini 8 en 9 camera's aangeboden voor maar 20,00 euro. nu vroeg ik mij af of dit wel betrouwbaar is, omdat ze bij andere winkels 75 euro kosten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Camera's
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Schreeuwt bedrog. Prijzen te mooi om waar te zijn. Een enkel product verkopen. Zou het niet vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
www.camerroll.com De vrager heeft een tikfout gemaakt in de uitleg, niet in de hoofdvraag.
TurfGraver
6 jaar geleden
Ook geen enkel contact gegevens o.i.d.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hun links onderaan naar sociale media komen ook enkel gewoon op de site van dit sociale medium uit en niet op hun pagina die overigens niet te vinden is, althans op FB. Verder kom je ze op google ook niet 1 2 3 tegen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hun site schreeuwt al "scam" vind ik. het is niet betrouwbaar.

Antwoorden (1)

Ik ken de website niet en kan er ook niet opkomen.

"Als iets te mooi is om waar te zijn is dat het ook", ik zou het er niet op wagen.