Hoe projecteren ze in deze video de achtergrond?

Hoe is het mogelijk dat ze in deze video een geprojecteerde achtergrond hebben maar er geen schaduwen te zien zijn van acteurs?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
1.5K
Amadea
8 jaar geleden
Ik zie wél schaduwen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat er schaduwen door het projecteren bedoeld wordt (al zou je het dan ook van achteren kunnen projecteren).
Hier wordt echter gewoon een ledscreen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is niet eens veel groter dan:
https://i.ytimg.com/vi/cad1ig0xyI8/hqdefault.jpg

Antwoorden (1)

Het is geen projectie, maar een groot scherm, en daarom zie je geen schaduw.
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat voor een scherm is dit dan want ik heb nog nooit zo een scherp beelscherm gezien die niet in delen is opgebouwd
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zie hier bijvoorbeeld.
http://www.outdoorleddisplayscreens.com/sale-4178071-light-weight-rental-led-display-board-p16-2r1g1b-static-high-resolution-led-screen.html